PDA

View Full Version : Heading out to watt...



djkurisu1
05-16-2013, 04:14 PM
If anyone is out and about and wants to meet up I will be wearing camo shorts and a black bob marley shirt, black hat. Come hit me up. will post later with report. send me a PM and I can send my number, it alerts my cell phone.
Chris

49erbassman
05-16-2013, 04:19 PM
Look for the deep holes. Most of them are on the north side of the river. Good luck man your persistence will pay off!


Fish on!

CAL.NDN
05-16-2013, 04:24 PM
Can someone please help this young man out and put him.on some fish he reaching out everyday asking for help seems like a good fishing partner to me. I dont chase shad much but when.i go i slay em :)

49erbassman
05-16-2013, 04:28 PM
I got his number Chris and sent him a pm. I'm no expert but maybe we can find them on the AR together ;)


Fish on!

CAL.NDN
05-16-2013, 04:38 PM
Cool good job.

LURKER916
05-16-2013, 05:45 PM
Just left there.
http://img.tapatalk.com/d/13/05/17/rysahame.jpg

Got a few.

fishingfrieda
05-16-2013, 06:09 PM
Just left there.
http://img.tapatalk.com/d/13/05/17/rysahame.jpg

Got a few.

Good job! I had three days off and didn't get to fish s one of them. I am feening!!!

fishingfrieda
05-16-2013, 06:09 PM
If anyone is out and about and wants to meet up I will be wearing camo shorts and a black bob marley shirt, black hat. Come hit me up. will post later with report. send me a PM and I can send my number, it alerts my cell phone.
Chris
Good luck dude! Hope you nail them! Pics please!

CAL.NDN
05-16-2013, 06:10 PM
So its feening Freida now lol

fishingfrieda
05-16-2013, 06:15 PM
So its feening Freida now lol
Where's my dislike button? lol, but yes it is. Been trying to be good and cook more. Don't have much time to go scouting, but soon!! :animal-smiley-048:

WHT.RUS
05-16-2013, 06:25 PM
Everytime I go to AR, I get more depressed. Too much work for a fish like shad. Yal know the killer spot. That's called fishin..

WHT.RUS
05-16-2013, 06:29 PM
Don't get me wrong, its still fun to be out on the water, just sucks to catch none.

FolsomFishing
05-16-2013, 06:42 PM
Chris I sent you a PM with my number, text me Ill fish with you.

CAL.NDN
05-16-2013, 06:46 PM
Yea im.to broke at the moment to pay attention when i can get out i will help ya get a slay on them.

WHT.RUS
05-16-2013, 06:53 PM
Yesterday, buddy caught 3 at upper AR. Other buddy 0, other buddy 0 and myself 0. Thats with 3-4 hours of fishing. Real slow!

CAL.NDN
05-16-2013, 06:54 PM
But im sure rob or folsom.fishing can get ya on some fish and break that streak. Good job guys lots of good peeps on here

LURKER916
05-16-2013, 06:56 PM
Scott can get u on a shad.... He knows the spots

djkurisu1
05-16-2013, 09:09 PM
Just left there.
http://img.tapatalk.com/d/13/05/17/rysahame.jpg

Got a few.

yeah man just missed u. ran into a few other sniffers and they told me. Actually everyone at the spot were sniffers, :smiley: sad to say it was another skunk lmao.... I am greatful for the beauty of the river and the great company though. I know i will get them soon and i did miss a few soo i know it cant just be me. There was only a few landed while I was there and most were downstream from some fly fisherman. I appreciate all the love out there and I cant wait to get out with you guys and share some stories and new catches to remember forever. Its gonna be a good weekend i can tell and I cant wait till sat morning Bass... Will hit u up after work tomorrow and we can get a game plan together. looking forward to it brother

striperking13
05-17-2013, 04:09 AM
It was nice meeting a few sniffers out there. Fishing was horrible, fish tales were awesome.. Thanks Banker916 for those shads n the class. Lol gonna need a review course pretty soon. C u out there soon. Fish On

SteelHunter
05-17-2013, 07:32 AM
Hey djkurisa1,

I'm no shad expert, but if you want to go fishing sometime let me know. I'm always up for meeting new people and getting our 'catch' on!

I noticed you were in Carmichael...we might be neighbors.

PM sometime and we can get on the water.

good luck,
SH

Mr. Hotsauce
05-17-2013, 09:59 AM
good job on gettin them. I was up river of watt bridge for a few hours. Seen quite a few guys but no luck...real slow or maybe I'm just not in the right spot but only saw one guy catching one fish.

westcoastdave
05-17-2013, 10:07 AM
I fished above Watt Ave. yesterday morning and caught 7 Shad. Three of them were nice large hens. My Shad darts that I am making are working good.
1441514416

walkndogblues
05-17-2013, 10:27 AM
excuse me while I lite my spliff LOL love The Bob marley shirt one love brother
If anyone is out and about and wants to meet up I will be wearing camo shorts and a black bob marley shirt, black hat. Come hit me up. will post later with report. send me a PM and I can send my number, it alerts my cell phone.
Chris

pulper80
05-17-2013, 11:03 AM
I fished above Watt Ave. yesterday morning and caught 7 Shad. Three of them were nice large hens. My Shad darts that I am making are working good.
1441514416

Yep the hens are finally making their way up the river, hurray :laugh:. What a difference in the fight vs. the smaller males when the hens turn that broad body into the current, the line just goes peeling!

LURKER916
05-17-2013, 02:50 PM
Two in four casts.
http://img.tapatalk.com/d/13/05/18/avy3azah.jpg
http://img.tapatalk.com/d/13/05/18/a8yge4yj.jpg

LURKER916
05-17-2013, 02:55 PM
http://img.tapatalk.com/d/13/05/18/bagypevu.jpg

Come on down.

striperking13
05-17-2013, 07:38 PM
Damn... 2 in 4 cast huh?? lol... freaken shad's lol... Tomorrow i come out and get nothing lol..

buckman78
05-17-2013, 08:56 PM
Anyone going out tomorrow late morning? First time out in a long time and I got a few hours. By Kayak, or feet, just need to get a line wet.

pulper80
05-18-2013, 06:57 AM
Another big hen, got this one just above sunrise:

14443

fishingfrieda
05-18-2013, 07:18 AM
Another big hen, got this one just above sunrise:

14443

All Right! That's what I want to see, reports from upper Sunrise with pics!! Thank you

49erbassman
05-18-2013, 09:53 AM
If anyone is out and about and wants to meet up I will be wearing camo shorts and a black bob marley shirt, black hat. Come hit me up. will post later with report. send me a PM and I can send my number, it alerts my cell phone.
Chris

Good fishing with you today bro! Glad we could get you on your first shad!

Also met fisherprice today. Another cool sniffer and he got his first bullet as well

Tons of fish where we were at but they didn't want to bite today. I did get my son on his first bullet so that alone makes it a great day!


Fish on!

djkurisu1
05-18-2013, 03:52 PM
yeah man was awesome. wish i could have got the picture. We gotta get together again mate, was a good time. Might head over to watt here in a bit. daughter is out for the count right now, just got out of the pool. what a productive day. Ohh and I am able to post again so super happy about that. Banker what time u heading out tomorrow? I want to come for sure and I will have my daughter with me, will be real fun.

LURKER916
05-18-2013, 07:47 PM
http://img.tapatalk.com/d/13/05/19/yrere8az.jpg

One of 8